همایش هنر صنعت طلا

توسط مهندس محمد فرخی (میریت قالکاری 995 ) برای دومین بار در سالن همایش های صداوسیما تهران در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۷ با حضور اساتید و روسای اتحادیه ها و همکاران برگزار شد.

۴۹۵ نفر در همایش هنر صنعت طلا شرکت کردند

این همایش با حضور ۴۹۵ نفر از همکاران، پیشکسوتان، روسای اتحادیه ها و علاقمندان به صنعت طلا و جواهر در سالن همایش های صدا و سیما از ساعت ۸ صبح الی ۷ بعد از ظهر برگزار شد. در ابتدا شرکت کنندگان از ۱۱ غرفه که قسمتی از اسپانسرهای این همایش بودند شامل برندهای قالکاری ۹۹۵، هوداک تکنیک، کوشاتک، امرتات، بسپار تکنولوژی، اداره آموزش فنی و حرفه ای یزد، هلدینگ زرین، زرساو، آتا گلد و وب سایت شهر گوهرها (برترین سایت حامی همایش در گوگل) دیدن کردند.
همایش با سخنرانی پیشکسوتان و روسای اتحادیه های طلا و جواهر آقایان ابراهیم محمدولی (آیت) رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، محمدکشتی آرای پیشکسوت و رییس سابق اتحادیه کشوری طلا و جواهر، دکتر محمد جواد پیش بین رییس کانون جواهرات و سنگ های قیمتی ایران؛سید حجت شفایی رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر کشور، دکتر نیما کیمایی مشاور برتر اقتصادی، رضا ارحمی، کارآفرین و تولید کننده برتر جواهرات درباره مسایل صنفی و مشکلات تولید شروع شد و در همچنین با تدریس دکتر سیما محمد نژاد هیئات علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران و محمد فرخی مدیر عامل مجموعه قالکاری و تیزاب کاری ۹۹۵ استان یزد برگزار شد.

شرکت کنندگان این دوره شامل  مدیریتهای  مجموعه های طلاسازی ، نیروهای کار کارگاه های طلاسازی و کارفرماهایی بودند که این آموزش را لازمه یادگیری جهت تکمیل اطلاعات خود می دانستد و نیز اساتید دانشگاهی و دانشجویان فراوری مواد معدنی که که بخش های عملی برایشان جذابیت خاص ومهمی داشت.

مطالب پرباری که در این دوره آموختند:

  1. اشنایی با اصول صحیح جمع آوری خاک
  2. بدست اوردن کسر طلای شان با بالاترین بازدهی ممکن
  3. سبک جمع آوری آب ها و اسیدهای کارگاه
  4. چگونگی آماده سازی خاک ،برای قالکاری
  5. فراوری طلای پرز پرداخت به روش شیمیایی در کارگاه خود
  6. رفع شکن کردن طلای شکن

مزیت شرکت در این همایش:افرادی که این دوره را ثبتنام کردند بعد ازسمینار معجزه کسر۲ که به نام همایش هنر صنعت طلا اطلاع رسانی شد به راحتی می توانند بخش عملی را در کارگاه خود انجام دهند

مجموعه قالکاری 995 تمام مطالب و محتوای آموزشی این دوره را در قالب فیلم آموزشی و دی وی دی های تئوری و عملی در اختیار شرکت کننده های عزیز قرار می دهد وهمچنین این افراد می توانند به صورت دائم از مشاوره تلفنی با مجموعه قالکاری ۹۹۵ برخوردار شوند.

اولین دوره با حضور چه کسانی برگزار شد؟

  • سرکار خانم دکتر سیما محمد نژاد
  • جناب آقای نوری زاده ریاست محترم اتحادیه طلا و جواهر استان یزد
  • جناب آقای اسدی ریاست محترم سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد
  • جناب آقای دکتر پیش بین رییس کانون جواهرات و سنگ های قیمتی ایران
  • جناب طلایی مینایی رییس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندکان طلا و جواهر
  • جناب آقای پنداروند دبیر انجمن طلا جواهر و نقره تهران
  • جناب آقای ارحمی کار آفرین برتر صنعت طلا و جواهر
  • جناب آقای دکتر شکری از شرکت زر معدن گروه احسان
  • دکتر مجید نعیم یاوری استاد دانشگاه یزد و سخنران سمینار
  • و کارفرمایان طلاسازی بیش از ۱۰ استان کشور

خرید پکیج این همایش

پکیج فراوری طلا از پرز پرداخت وپولیش کارگاهای طلاسازی

شماهم چنین شرایطی را تجربه کرده اید

زمانی که کاری جدید  را میخواهیم انجام دهیم دچار استرس و اشتباه می شویم مانند اولین باری که کارمان را شروع کردیم هربار درصد خرابکاریهامون کمتر شد و بهتر یاد گرفتیم بهینه کار کردن را.اما اگر این واقعیت را بخواهیم در کسر طلا مثال بزنیم و شما بخواهید شخصا فراوری کنید هر اشتباهی ممکن است برابر با یک گرم طلا یا بیشتر از آن برایتان هزینه بردارد.

اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که مجموعه قالکاری 995 با ده هاسال تجربه و آموزش در این رابطه و استفاده از اساتید بزرگ و مرتبط تمام این ضریب و خطاها را گذرانده و در قالب دوره های معجزه کسر در اختیار شما عزیزان قرار داده که بخش عملی و کارگاهی به صورت کامل و توضیحات مفصل ضبط شده است و با دیدن بخش عملی شما بدون استرس و باید ها و نباید ها می توانید مطابق فیلم اموزشی عمل کرده و بالاترین فراوری را شخصا تجربه نمایید.

این نکته حائز اهمیت است که در هنکام کار هر کجا سوالی برایتان پیش آمد می توانید با شماره ۰۹۱۳۸۰۱۰۹۹۵ تماس بگیرید تا با اطمینان و آسودگی خاطر بیشتری به ادامه فرایند بپردازید.

شرکت کنندگان با شرکت در این دوره حضوری از مزایای زیر بهرمند شدند:

  1. ریفاینری، خالص سازی و تبدیل طلا به شمش (مدرس: دکترسیما محمدنژاد)
  2. بررسی عوامل مهم در جمع آوری خاک کارگاه(مدرس:مهندس محمد فرخی)
  3. بررسی عوامل مهم در قالکاری و فراوری طلا(مدرس:مهندس محمد فرخی)
  4. آموزش رفع شکن طلا(مدرس:مهندس محمد فرخی)
  5. آموزش فراوری طلا از پرز موتور پرداخت کارگاه های طلاسازی به روش شیمیایی(مدرس:مهندس محمدفرخی)
  6. اهداء این دوره اموزشی به صورت فیلم با کیفیت از طریق سایت ایران قالکار یا مجموعه قالکاری و تیزاب کاری 995 به علاقمندان قابل ارائه و دسترسی می باشد.
  7. برند سازی با تدریس دکتر نیما کیمیایی

دوره معجزه کسر۱ با رضایت مندی ۹۸ درصدی و در دو روز به انجام رسید، پیشنهاد میکنیم شما نیز به شرکت کنندگان خوشحال و راضی ما در دومین دوره حضوری بپیوندید..

تعدادی عکس از گوشه ای از این همایش بزرگ را می بینیم:

با ندانستن این مطالب  چیزی را از دست نمی دهید و به همان شیوه قدیمی به جمع آوری کسر خود می پردازید و پرز پرداختی که بالاترین میزان کسر شمارا در بر دارد به روش های غیر اصولی در کوره های قال و کوره های زمینی کسر بیشتری را شامل می شود و همین موارد جزئی و کم اهمیت است که دست به دست هم می دهند و باعث می شود کسر شما به درستی به دست نیاید، و اگر با مطالب این دوره آشنا شوید کمترین میزان کسر و بالاترین درصد فراوری کسر را تجربه خواهید کرد، کسر طلایی که هر گرم از آن …. ارزش مالی دارد.

در رسته طلاسازی در ایران متاسفانه اموزش های محدودی وجود دارد و بیشتر تجربه و علم سنتی به نسل آینده منتقل می شود از این رو که اگر جزئ افرادی هستید که برای آینده وموفقیت های خود برنامه دارید و برای خودتان و شغلتان در جهت حرفه ای شدن وبه روز بودن سرمایه گذاری می کنید ما تمام علم و آموزش های اصولی که به جرات جزئ بهترینهاست را در اختیارتان گذاشتیم دوره آموزشی معجزه کسر با عنوان همایش هنر صنعت طلا فرصت بزرگی است برای یک سرمایه گذاری مطمئن، که اولین باری که این فرایند فراوری طلا را در کارگاه خود انجام دهید.

حداقل با اختلافی بیش از ۱۰ گرم طلا نسبت به نوبت های طلا به دست خواهید آورد، طلایی که برای به دست امدن یک گرم از ان یک تن از کانسنگ معدنی باید فراوری شود و به این راحتی در کارگاه های طلاسازی دارد نابود می شود. این دوره بهترین فرصت است که این معجزه را در کسر خو رقم بزنیم.

بریان تریسی سخنران و مشاور بسیار مشهور دنیا کسانی را که به آموزش بها می دهند به عنوان افراد موفق نام می برد.

چقدر به این دوره مطمئن هستیم؟

گارانتی بازگشت وجه: دوره معجزه کسر با بالاترین استاندارد های آموزشی تهیه شده است و در دو بخش تئوری و عملی به اموزش فراوری طلا از پرز موتورپرداخت کارگاه  های طلاسازی به روش شیمیایی پرداخته است که به همراه فیلم اموزشی به جرئت اولین و کاملترین دوره اموزشی می باشد و با خرید این دوره یک کد به شما تعلق میگیرد که از مشاوره رایگان و دائم از مجموعه ۹۹۵ برخوردار می شوید . با وجود موارد یاد شده گارانتی بازگشت وجه به صورت کامل وجود دارد.

برگزار کننده همایش هنر صنعت طلا مجموعه قالکاری و تیزاب کاری ۹۹۵ استان یزد،

آدرس: نبش میدان لاله ها – مدیر عامل محمد فرخی

هزینه ثبت نام و ورود به همایش 100.000.000 ریال بوده است.

خرید پکیج این همایش

پکیج فراوری طلا از پرز پرداخت وپولیش کارگاهای طلاسازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید